Yhdistyksessä tapahtuu

MLL Tapiolan yhdistyksen kirpputori järjestetään sunnuntaina 3.3.2024 Tapiolan koululla. Lisätietoa Kirpputorit-osiosta.
Syyskokous (11.12.2023)
MLL Tapiolan syyskokous ma 11.12. klo 18 Laajalahden kirjaston kerhohuone, Kurkijoentie 24, käynti tilaan rakennuksen takaa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.
MLL Tapiolan yhdistys järjestää kaikille avoimen ja maksuttoman jouluisen ulkotapahtuman yhteistyössä Ricasluonto-toimijan kanssa lauantaina 2.12.2023 klo 15 – 18 Villa Elfvikin alueella. Tunnelmallinen tonttupolku sopii koko perheelle ja kaikenikäisille. Ulkotapahtumassa kierretään rasteja yhdessä perheen tai ystävien kanssa. Reitin voi kulkea lastenrattailla sään salliessa.
Perhekahvilat ovat torstaisin klo 9.30. Mankkaan asukaspuistossa sekä Laajalahden kirjaston alakerrassa. Perhekahvilasta löytyy lapsille leluja ja kavereita sekä vanhemmille juttuseuraa. Kahvilaan voi tulla jo ihan pienen vauvan kanssa. Myös isovanhemmat, lastenhoitajat ym ovat tervetulleita. Tavataan kahvilassa!
MLL Tapiolan yhdistyksen kirpputori järjestetään sunnuntaina 8.10.2023 Tapiolan koululla. Lisätietoa Kirpputorit-osiosta.
Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapiolan paikallisyhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen tiistaina 25.5.2021 klo 18. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 15 pykälän mukaiset asiat. Kokous pidetään etänä Zoom-yhteydellä, Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi annetuista kokoontumisrajoituksista johtuen. Otathan ystävällisesti puhelimitse yhteyttä puheenjohtajaan viimeistään 24.5 mikäli osallistuminen zoomin kautta ei onnistu, jotta voidaan järjestää vaihtoehtoinen osallistumistapa. Kokouksen linkki: https://zoom.us/j/92305980028 Tervetuloa! Jennifer Hartman Puheenjohtaja, 045 853 2111
RSS ATOM