Tervetuloa liittymään jäseneksi! MLL Tapiolan yhdistyksen toiminta-alueeseen kuuluvat Tapiola, Mankkaa, Niittykumpu, Tontunmäki, Laajalahti, Otaniemi, Westend sekä Haukilahti.

Lue lisää MLL Tapiolan jäsenyydestä

Yhdistys

MLL Tapiolan yhdistys

Mannerheimin Lastensuojeluliitto (MLL) on kansalaisjärjestö, joka edistää lapsen oikeutta hyvään ja onnelliseen lapsuuteen. MLL Tapiolan paikallisyhdistys toteuttaa tätä missiota Tapiolan, Mankkaan, Niittykummun, Tontunmäen, Laajalahden, Otaniemen, Westendin ja Haukilahden alueella. MLL Tapiolan yhdistys on toiminut vuodesta 1955 lähtien ja siihen kuuluu lähes 300 eri-ikäistä jäsentä.

MLL Tapiolan yhdistys on itsenäinen, rekisteröity yhdistys, jolla on oma hallinto ja talous. Toimimme MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan ja edistämme jäsentemme valitsemilla tavoilla lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia omalla alueellamme. Yhdistyksen toimintaa ohjaavat myös yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt. MLL Tapiolan yhdistys on MLL:n keskusjärjestön ja MLL Uudenmaan piirin jäsen.

Toiminta

Tärkeimpiä toimintamuotojamme ovat:

• perhekahvilat Mankkaalla ja Laajalahdessa
  • lastenvaatteiden ja lastentarvikkeiden kirpputorit
  • yhteistyö alueen koulujen, päiväkotien ja asukaspuistojen kanssa
  • erilaiset tilaisuudet ja tapahtumat
  • yhteistyö Espoon kaupungin ja muiden yhteisöjen kanssa lapsiperheitä koskevissa asioissa

Nämä toimintamuodot ovat valikoituneet meille siksi, että jäsenistömme on niitä toivonut. Alueemme lapsiperheiden arjen tuntemus sekä lasten, nuorten ja vanhempien kuuleminen on meille tärkeää.

Osallistumme vuosittain Hyvä joulumieli -keräykseen ja lahjoitamme stipendejä alueemme kouluille keväisin.

Ole yhteydessä, mikäli sinulla on ehdotuksia tai toiveita toimintamme suhteen ja tule mukaan, toimitaan yhdessä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!