Liity jäseneksi 30.4. mennessä ja olet mukana arvonnassa

6.3.2018

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa. Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Tervetuloa liittymään MLL Tapiolan paikallisyhdistykseen! Arvomme kaikkien uusien 30.4.2018 mennessä Tapiolan paikallisyhdistykseen liittyneiden kesken palkintona 50 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Ilmoitamme voittajalle asiasta  sähköpostitse liittymisen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen.