MLL Tapiolan sääntömääräinen kevätkokous to 19.3. klo 19.00 Kaislikossa

19.3.2015 klo 19:00

TERVETULOA MLL TAPIOLAN YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUKSEEN
torstaina 19.3. klo 19.00 Kaislikkoon!
(avoin päiväkoti Kaislikko, Toppelundintie 11, Espoo)

Kokouksessä käsitellään:…
• yhdistyksen kevätkokoukselle kuuluvat sääntömääräiset asiat sekä
• yhdistyksen hallituksen täydentäminen

Tervetuloa mukaan kokoukseen! Kokoukseen voivat osallistua kaikki Mll Tapiolan jäsenet! Tervetuloa tutustumaan ja ideoimaan toimintaa! Kahvitarjoilu.

MLL Tapiolan yhdistyksen tavoitteena on edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia alueellamme (Tapiola, Mankkaa, Niittykumpu, Laajalahti, Otaniemi, Westend ja Haukilahti). Vuosi 2015 on yhdistyksemme juhlavuosi, sillä yhdistys täyttää 60 vuotta. Tule tekemään kanssamme juhlavuotta ja sen tapahtumia! On alueemme lasten ja nuorten etu, jos saamme mukaan toimintaamme lisää henkilöitä rakentamaan vahvaa yhteistöä ja kasvuympäristöä lapsillemme ja nuorillemme.

Lisää tietoa toiminnastamme:
• yhdistyksen verkkosivuilta www.mll.fi/tapiola
• Facebook-ryhmästä MLL TAPIOLA (avoin ryhmä kaikille toiminnastamme kiinnostuneille)
• MLL:n valtakunnallisilta verkkosivuilta www.mll.fi

Ideat, ehdotukset ja tiedustelut osoitteeseen paavola.kristiina@gmail.com tai 045 650 6936/Kristiina Paavola, pj

Aurinkoisin kevätterveisin,
MLL Tapiolan yhdistyksen hallitus