Kysyttävää tapahtumista:
tapahtumat.mlltapiola@gmail.com

Löydä MLL Tapiola Facebookissa:

MLL Tapiolan yhdistyksen Facebook-sivu
(perhekahviloiden ilmoituksia, yhdistyksen muuta tiedotusta, tilaisuuksia, kirppareita, kilpailuja)

Tule MLL Tapiolan perhekahvilaan ja tutustu muihin alueen lapsiperheisiin. Kahviloiden ohjelmat luettavissa täällä

Koko Suomi leikkii! Lue Tapiolan Terhokerhosta täällä.

Perinteinen Tonttupolku 2.12.2023 15-18 Villa Elfvikissä

MLL Tapiolan yhdistys järjestää kaikille avoimen ja maksuttoman jouluisen ulkotapahtuman yhteistyössä Ricasluonto-toimijan kanssa lauantaina 2.12.2023 klo 15 – 18 Villa Elfvikin alueella. Tunnelmallinen tonttupolku sopii koko perheelle ja kaikenikäisille. Ulkotapahtumassa kierretään rasteja yhdessä perheen tai ystävien kanssa. Reitin voi kulkealastenrattailla sään salliessa.

Tonttupolun pituus on arviolta yksi kilometri. Tonttupolun lähtö on Villa Elfvikin luontotalon pääovien edestä (Villa Elfvik on tällöin kiinni) ja kynttilöin viitoitettu polku päättyy takaisin pihapiiriin, Uikunpesälle, jossa on tarjolla glögiä ja pipareita.

Roskien vähentämiseksi toivomme, että otatte mukaan omia mukeja.

Polulle on hyvä lähteä viimeistään klo 17.30, jotta ehtii rauhassa kiertämään polun. Isommille lapsille myös taskulamppu voi olla mukava lisä.

-------------

Syyskokous 11.12. klo 18 Laajalahden kirjaston kerhohuone

Käsitellään sääntömääräiset asiat, tarjolla pientä syötävää

Kuva MLL/Matti Matikainen