Mankkaan perhekahvila

Perhekahvila avataan jälleen 3.3.2022!

Aika: torstai 9.30-11
Paikka: Mankkaan asukaspuisto, Vanhan-Mankkaankuja 2A, 02180 Espoo
Yhteystiedot: mllperhekahvila.mankkaa@gmail.com

Perhekahviloihin ovat kaikki tervetulleita!
Perhekahvilassa tutustut paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Kahvilaan on vapaa pääsy.

Mukaan voi kahvilan aukioloaikana tulla milloin vain. Perhekahvilan päätteeksi voi halutessaan myös lounastaa (omia eväitään), syöttötuoleja on muutamia. Huom! Tilojen tulee kuitenkin olla tyhjät klo 11:30 mennessä.

Otamme huomioon koronarajoitukset ja kahvilaan voi tulla muutoksia niiden myötä, tulethan paikalle vain täysin terveenä.

Tiedotamme perhekahvilan aukiolosta ja mahdollisista viime hetken muutoksista MLL Tapiolan facebook-sivulla, joten kannattaa likettää sitä: MLL Tapiola

Lämpimästi tervetuloa mukaan uudet ja vanhat kävijät!

Terveisin
Ira, Jenna ja Kate

Haluaisitko sinä tulla mukaan vapaaehtoiseksi pyörittämään kanssamme perhekahvilaa?
Me vapaaehtoiset huolehdimme mm. kaupassa käymisestä, aamiaisen esillelaittamisesta ja perhekahvilan päätteeksi katsomme, että tilat jäävät siistiin kuntoon seuraaville tulijoille (toki loppusiivoukset hoidetaan aina porukalla kaikkien kävijöiden kesken).

Jos kiinnostuit, niin tule rohkeasti nykäisemään hihasta vetäjiä kahvilassa tai lähetä sähköposti ylläolevaan osoitteeseen niin kerromme lisää.